Meest gestelde vragen

Bestelling & betaling

Hoe plaats ik een bestelling bij GLOWVY?

  • Kies je favoriete GLOWVY-producten, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het betaalproces. Binnen enkele klikken is jouw bestelling geplaatst.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

  • Bij GLOWVY kun je veilig betalen met IDEAL, Maestro, Mastercard, Klarna (achteraf betalen), American Express, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Union Pay & Visa.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

  • Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling misschien nog aanpassen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op via info@glowvy.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

  • Wij verzenden gratis binnen Nederland bij bestellingen vanaf €60. Bij bestellingen onder de €60 rekenen wij €4,25 verzendkosten voor een brievenbuspakketje en €6,95 verzendkosten voor standaard pakketten.
  • GLOWVY verzend alleen pakketten binnen Nederland.

Hoelang duurt de levering?

  • Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een track & trace zodra je pakket onderweg is.

Retourneren & Ruilen

Voor het volledige retourproces kun je terecht bij de retourvoorwaarden onderaan de pagina.

Kan ik mijn bestellingen retourneren?

  • Alle ongeopende producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
  • Onze producten zijn echter hygiënepoducten en kunnen daarom alleen retour als de verzegeling/seal nog intact is. Wanneer de verzegeling/seal gebroken is kunnen onze producten niet meer retour gestuurd worden. GLOWVY kan producten waar de seal/verzegeling van verbroken is niet opnieuw verkopen.

Hoe werkt het retourproces?

  • Stuur een e-mail naar info@glowvy.nl met je ordernummer en reden van retour. Wij sturen je dan verdere instructies.
  • Retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na het retourneren van mijn product(en)?

  • Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

Productinformatie

Zijn jullie producten dierproefvij en/of vegan?

  • Ja, onze producten zijn vegan en dierproefvrij.

Hoelang blijft het product goed na openen?

  • Onze lipproducten en parfums zijn na opening minimaal 12 maanden houdbaar. Bewaar ze op een koele en droge plek voor optimaal gebruik.

Zijn jullie producten geschikt voor een gevoelige huid?

  • Onze formules zijn ontwikkeld met zachte ingrediënten. Op alle producten worden de ingrediënten vermeldt. Bij gevoeligheid voor één van de ingrediënten: niet gebruiken.
  • Test altijd eerst op een klein huidoppervlak, zoals bijvoorbeeld de bovenkant van je hand.

Heb je vragen over een of meerdere producten?

  • Stuur dan een e-mail naar: info@glowvy.nl