
Meest gestelde vragen
Bestelling & betaling
Hoe plaats ik een bestelling bij GLOWVY?
- Kies je favoriete GLOWVY-producten, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het betaalproces. Binnen enkele klikken is jouw bestelling geplaatst.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
- Bij GLOWVY kun je veilig betalen met IDEAL, Maestro, Mastercard, Klarna (achteraf betalen), American Express, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Union Pay & Visa.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
- Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling misschien nog aanpassen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op via info@glowvy.nl om de mogelijkheden te bespreken.
Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?
- Wij verzenden gratis binnen Nederland bij bestellingen vanaf €60. Bij bestellingen onder de €60 rekenen wij €4,25 verzendkosten voor een brievenbuspakketje en €6,95 verzendkosten voor standaard pakketten.
- GLOWVY verzend alleen pakketten binnen Nederland.
Hoelang duurt de levering?
- Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een track & trace zodra je pakket onderweg is.
Retourneren & Ruilen
Voor het volledige retourproces kun je terecht bij de retourvoorwaarden onderaan de pagina.
Kan ik mijn bestellingen retourneren?
- Alle ongeopende producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
- Onze producten zijn echter hygiënepoducten en kunnen daarom alleen retour als de verzegeling/seal nog intact is. Wanneer de verzegeling/seal gebroken is kunnen onze producten niet meer retour gestuurd worden. GLOWVY kan producten waar de seal/verzegeling van verbroken is niet opnieuw verkopen.
Hoe werkt het retourproces?
- Stuur een e-mail naar info@glowvy.nl met je ordernummer en reden van retour. Wij sturen je dan verdere instructies.
- Retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na het retourneren van mijn product(en)?
- Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.
Productinformatie
Zijn jullie producten dierproefvij en/of vegan?
- Ja, onze producten zijn vegan en dierproefvrij.
Hoelang blijft het product goed na openen?
- Onze lipproducten en parfums zijn na opening minimaal 12 maanden houdbaar. Bewaar ze op een koele en droge plek voor optimaal gebruik.
Zijn jullie producten geschikt voor een gevoelige huid?
- Onze formules zijn ontwikkeld met zachte ingrediënten. Op alle producten worden de ingrediënten vermeldt. Bij gevoeligheid voor één van de ingrediënten: niet gebruiken.
- Test altijd eerst op een klein huidoppervlak, zoals bijvoorbeeld de bovenkant van je hand.
Heb je vragen over een of meerdere producten?
- Stuur dan een e-mail naar: info@glowvy.nl